1970-01-10

Equipe 1962


Notre equipe de vollebal 1962, staat er achterop deze teamfoto.
Ton Aarsman, Miens van Wijk en Cor van Zwieten zijn van de partij maar er ontbreken 3 namen. Wie o wie....... laat het ons weten..
We kregen reactie van Miens van Wijk, een van de spelers van het team uit 1962 over de ontbrekende namen van het team en de locatie! "De namen van de 6, die in hun hemdje stonden zijn: achteraan vlnr Piet van Asselen, Piet van Zwieten en mijn persoon. Vooraan Jan Aarsman, Cor van Zwieten en Ton Aarsman.
De lokatie was een grasveldje achter de jongensschool. Op de foto hieronder is het toenmalige gymlokaal zichtbaar. Het grasveldje werd normaliter gebruikt door de vader van taxichauffeur Van der Toorn, woonachtig naast de oude meisjesschool. Van der Toorn hield er vee op. De hemdjes heb ik destijds aangeschaft bij een groothandel in sportartikelen in Amsterdam. De vereniging bestond toen volgens mijn verhaal aan de groothandel uit ruim 100 leden (....), maar wij wilden eerst wel eens 10 hemden uitproberen. Volgens mij heb ik dat zelfde geintje ook voor de dames uitgehaald".
Miens, superbedankt voor je leuke bijdrage!!

Geen opmerkingen: